Knelpunt

In het Financieele Dagblad van 15 februari 2016 stond een artikel (‘Ketens rukken op in de tandzorg’*) waarop gereageerd werd door diverse collega’s – en ook door patiënten. De vraag was of ketens wel oog hebben voor kwaliteit in de zorg of dat zij meer gedreven worden door een winstgevende praktijkvoering van de deelnemende zorgverleners. Behalve de tandarts moet er immers nu nóg iemand verdienen aan de verleende zorg en wel de investeerder.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Premium
Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Tandartspraktijk.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in

Dit artikel is verschenen in TandartsPraktijk nr. 2, 2016.

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.