Home FAQ | Frequently Asked Questions

FAQ

Heeft u een vraag over uw TandartsPraktijk-abonnement, -profiel of over de website? Op deze FAQ-pagina vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Op www.bsl.nl/klantenservice vindt u meer informatie.

Online

TandartsPraktijk is niet alleen een tijdschrift; het is een compleet pakket vakinformatie en bestaat uit 10x per jaar een magazine, geaccrediteerde kennistoetsen in elke editie en online toegang tot alle edities op deze website. . Daarom is de toegang tot bepaalde artikelen enkel voor abonnees beschikbaar. Wilt u ook onbeperkt toegang tot Tandartspraktijk.nl? Dat kan door aan abonnement af te sluiten.

Als u wilt reageren op artikelen en berichten wilt opslaan heeft u TandartsPraktijk-profiel nodig. Heeft u nog geen account? Hier kunt u gemakkelijk een profiel aanmaken.

Heeft u al een TandartsPraktijk-profiel maar nog geen abonnement, dan kunt u dit online afsluiten. Let er tijdens het aanschaffen wel op dat u in het bestelproces het e-mailadres gebruikt van uw TandartsPraktijk-profiel.

Heeft u al een betaald TandartsPraktijk abonnement maar geen TandartsPraktijk-profiel? Maak dan hier gemakkelijk een profiel aan. Let op! Gebruik het e-mailadres waarmee u uw abonnement hebt aangeschaft. Aan dit e-mailadres is de onbeperkte toegang tot de website gekoppeld. Wilt u liever een ander e-mailadres gebruiken? Neem dan contact op met onze klantenservice via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

U heeft een BSL-account nodig om in te loggen op de website. Met een BSL-account heeft u met één gebruikersnaam en wachtwoord toegang tot alle online producten en websites waar u op geabonneerd bent.

Heeft u nog geen BSL-account, dan moet u zich eenmalig registreren en/of uw BSL-account activeren door uw wachtwoord in te stellen. Daarvoor gebruikt u de link in de e-mail, of de activatiecode die u van ons in de brief heeft ontvangen. Heeft u een activatiecode van BSL ontvangen? Klik dan hier. In 5 stappen heeft u toegang tot de website. Bent u de activatiecode kwijt? bel dan met de klantenservice op 030-638 3736.

Moet u steeds opnieuw inloggen op Tandartspraktijk.nl? Dit kan te maken hebben met verkeerde informatie die is opgeslagen in de cookies van uw apparaat en browser. Wij raden u aan om eenmalig de cookies van de browser te verwijderen en opnieuw in te loggen.

U kunt via deze pagina een nieuw wachtwoord opvragen. U krijgt dan, na het invullen van uw e-mailadres, een link gemaild. Met behulp van deze link kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen.

TP Kennistoetsen

De TP Kennistoetsen zijn exclusief voor abonnees. Het maakt niet uit of u een TandartsPraktijk Compleet of een TandartsPraktijk Digitaal abonnement hebt.

U heeft per kennistoets drie kansen om deze voldoende af te ronden.

Als u op de TP-website inlogt, kunt u vervolgens naar uw profielpagina. Vul hier uw BIG-nummer in.

Tot 3 maanden na het maken van de TP Kennistoets kunnen wij de accreditatiepunten voor u laten bijschrijven. Zodra uw BIG nummer alsnog in uw Profiel op de website TandartsPraktijk staan, geven wij de punten door. De bijschrijving van de punten duurt in dit geval een week. Na 3 maanden is het helaas niet meer mogelijk om punten bij te laten schrijven.

Om uw Profiel aan te vullen volgt u de volgende stappen:

  • Log in op tandartspraktijk.nl (button Inloggen)
  • Klik op tabblad Profiel (naast uitloggen)
  • Klik rechts(onder) op ‘gegevens aanpassen’
  • Vul uw profiel aan en klik rechts onder op ‘bijwerken’
  • Om in aanmerking te komen voor accreditatiepunten is het belangrijk dat u de gegevens zorgvuldig invult. Vergeet vooral niet om uw BIG-nummer in te vullen. Te vinden onder ‘Gegevens aanpassen’, button rechtsonder.

De kennistoetsen voor 2019 zijn gebaseerd op een aantal artikelen uit één tijdschrift TandartsPraktijk. Met ingang van 2019 zijn de TP Kennistoetsen vernieuwd. Een kennistoets is nu gekoppeld aan één thema-artikel uit de vorige editie van TandartsPraktijk en is qua techniek, presentatie en vraagvormen aantrekkelijker gemaakt.

Alle beschikbare kennistoetsen zijn te vinden op tandartspraktijk.nl. Ga naar het overzicht TP Kennistoetsen.

Proefmaand

Met de TandartsPraktijk proefmaand krijgt u een maand lang gratis toegang tot alle informatie en artikelen op de website. De proefmaand stopt vanzelf, u zit dus nergens aan vast.

Als u tevreden bent met Tandartspraktijk.nl en onbeperkte toegang wilt behouden dan kunt u dat doen door een abonnement af te sluiten.

Abonnement

U kunt de verschillende abonnementsvormen hier vinden en met elkaar vergelijken.

Dit klopt. Wanneer u een abonnement af wil sluiten op TandartsPraktijk Digitaal of TandartsPraktijk compleet komt u op de webshop van Bohn Stafleu van Loghum terecht. BSL of voluit Bohn Stafleu van Loghum is de uitgeverij achter TandartsPraktijk.

Uw abonnement gaat direct in. Na bestelling van uw abonnement ontvangt u per e-mail instructies voor het aanmaken van een persoonlijk account. Heeft u gekozen voor een TandartsPraktijk Compleet abonnement, dan ontvangt u het eerstvolgende magazine ook in uw brievenbus.

Abonnementen kunnen op elk gewenst moment ingaan. Na het eerste loopjaar wordt een abonnement automatisch verlengd, tenzij twee maanden voor de vervaldatum is opgezegd via het daarvoor bestemde formulier. Als vakuitgave hanteren wij de opzegregels uit het verbintenissenrecht. Wij gaan er van uit dat je het abonnement uit hoofde van uw beroep afsluit.

Bent u TandartsPraktijk Compleet abonnee? En heeft u uw laatste editie niet ontvangen? Dit kun je doorgeven door dit formulier in te vullen.

U ontvangt de niet bezorgde editie binnen vijf werkdagen. Heeft u een eerdere (oudere) editie niet ontvangen? Geef dit dan telefonisch aan ons door via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Controleer eerst of u nog bent ingelogd. In sommige situaties is het nodig om opnieuw in te loggen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice (030 – 6383736).

Het klantnummer kunt u bovenaan uw factuur vinden en boven uw naam op de adresdrager die bij uw tijdschrift zit.

Als u wilt overstappen op een goedkoper abonnement, is dit mogelijk aan het einde van uw huidige abonnementsperiode.

Overstappen naar een duurder abonnement is op ieder gewenst moment mogelijk. Om uw abonnement te wijzigen kunt u bellen met onze klantenservice op 030-638 3736.

We hopen natuurlijk dat we u met Zorgvisie lang mogen blijven ondersteunen in uw werk en dat u het ons laat weten als u verbeterpunten voor Zorgvisie ziet.

Wilt u toch opzeggen? Dat kan 2 maanden voor het einde van uw abonnementsperiode via dit formulier.

Financieel

Ja, dat klopt. De financiële administratie van TandartsPraktijk wordt uitgevoerd door Springer Media B.V.. Wij zijn onderdeel van de internationale wetenschappelijke uitgeverij Springer Nature, dat is gevestigd in Duitsland en bankiert bij de Deutsche Bank AG, Berlin.

Is uw rekening niet geschikt voor een overboeking naar een buitenlands rekeningnummer? Dan kunt u ons Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken:

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50. Op naam van: Springer Media B.V.

Vermeld bij uw betaling altijd uw factuurnummer en klantnummer.

Is uw vraag niet beantwoord?

Is uw vraag niet beantwoord? U kunt nog meer vragen vinden op de website van onze klantenservice. Vindt u daar ook niet uw antwoord? Of komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via e-mail of bel ons: 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Nieuwsbrief Abonneren