Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Reputatieschade door online negatieve publiciteit

Diederik Wieman
In het digitale tijdperk waarin we leven, is het gemakkelijk om informatie te delen en te verspreiden. Als tandarts ben je natuurlijk blij met positieve reacties. Maar wat als je geconfronteerd wordt met onterechte, negatieve publiciteit?
© maurice norbert / Stock.adoe.com

Wanneer tandartsen en andere medische professionals die sterk afhankelijk zijn van hun professionele reputatie, geraakt worden door negatieve publiciteit, kan dit bijzonder schadelijk zijn. Jurist Theo van Noord geeft in TP magazine enkele schrijnende voorbeelden. Lees hier het hele artikel in het TP magazine van december. Nog geen abonnee? Klik dan hier en krijg twee maanden gratis (en zonder verplichtingen) toegang tot alle online content en de digitale edities van TP magazine.

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.