App normaal

Elke dag werken wij op maximaal vermogen om onze patiënten de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden. Niet zelden met behandelingen die steeds complexer worden, omdat de niet-complexe problemen door mondzorgkundigen aangepakt mogen worden.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan

Intercollegiaal overleg wordt daarbij steeds belangrijker. Snel een röntgenfoto of een klinisch beeld via de telefoon versturen, laten beoordelen door een collega en hem/haar om een mening voorzien van een kort advies vragen, is tegenwoordig makkelijker dan een collega in je eigen praktijk vragen om naar je kamer te komen en samen te kijken. Om nog maar niet te spreken over verwijzen naar een andere, gedifferentieerde praktijk.

Bij medici komt dit natuurlijk ook veelvuldig voor en misschien wel urgenter dan bij ons tandartsen. De vraag of het verspreiden van patiëntgegevens via de telefoon of e-mail wel zo veilig genoeg is,

0
6

Wilt u dit premium artikel verder lezen?

Sluit eenvoudig een gratis proefmaand af of neem een abonnement om dit artikel en alle andere premium berichten onbeperkt te lezen.

Bent u al abonnee? Log dan in en lees verder.

Dit artikel is verschenen in TandartsPraktijk nr. 3, 2018.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.