Hoogstaande pretenties

Zorgverleners handelen per definitie in het belang van hun patiënt. Ik ken er niet een die beweert er andere motieven op na te houden. Toch kom je soms zaken tegen die een ander licht werpen op deze hoogstaande pretentie. Zo trof mij het verhaal van een radioloog die belangwekkend innovatief onderzoek had gedaan en zich erover verbaasde waar dat in de praktijk toe leidde.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Premium
Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Tandartspraktijk.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in

Dit artikel is verschenen in TandartsPraktijk nr. 9, 2017.

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.