Tips en ideeën | Tandheelkunde

We hebben wat (slimme) tips en ideeen voor u op een rij gezet. Heeft u interessante tips? Mail uw bijdrage onder vermelding van ‘Tips en ideeën’ naar de redactie van TandartsPraktijk

Podcast Karma Dental philosofy

PODCAST 3: BITE FUNCTIONAL DENTISTRY

PODCAST 4: THOMAS TAHA

At the Dentist | Mr. Bean Official

Duitse tandarts zet videospreekuur in tijdens de coronacrisis

Gratis whitepaper Etiologie van gebitsslijtage | Erik-Jan Muts

In de GRATIS whitepaper Etiologie van gebitsslijtage legt expert Erik-Jan Muts uit wat de verschillende vormen van slijtage zijn en wat hiervan de oorzaak is.

Download de whitepaper

Dossier coronavirus (COVID-19) KNMT | Mondzorgpraktijken

Heeft u vragen over het coronavirus? Lees hier de laatste stand van zaken KNMT >>

Live updates: Coronavirus and dentistry

Meer informatie

TandartsPraktijk Academy Videotutorial Gebitsslijtage

Webinar COVID-19 voor zorgprofessionals

Defensie heeft speciaal voor zorgprofessionals een gratis webinar ontwikkeld met adviezen voor hun mentale gezondheid in deze tijd van COVID-19.

Na een korte presentatie met adviezen gaat Charles Groenhuijsen in gesprek met militaire zorgprofessionals: een traumachirurg, een IC/SEH-verpleegkundige, een psychiater en een psycholoog. Het gaat over langdurig onder grote druk zorg verlenen onder operationele omstandigheden. Deelnemers kunnen vragen stellen aan de sprekers.

Webinar COVID-19 voor zorgprofessionals

Tips en adviezen mentale gezondheid | Flyer

Download de flyer mentale gezondheid

TP Kennistoetsen | Thuis #up-to-date blijven

Met de TP Kennistoetsen dagen we u uit om uw kennis over specifieke onderwerpen op het gebied van tandheelkunde te toetsen en te vergroten.

Hoe werkt het?

Het maken van een TP Kennistoets is eenvoudig. De enige voorwaarde is dat u een abonnement heeft op TandartsPraktijk en dat uw gegevens goed in uw Profiel staan.

Bekijk het overzicht

Karma Dental philosofy

Karma staat voor tandheelkunde naar eer en geweten. Tandheelkunde volgens de eed van Hippocrates. In ons werk is steeds meer mogelijk, steeds meer bekend en steeds meer keuze. Daardoor wordt het maken van beslissingen vaak alleen maar lastiger.

De uiteindelijke gevolgen kunnen namelijk een grote impact hebben op zowel de patiënt als de behandelaar. Karma staat centraal in zoektocht naar duurzame, gezonde en esthetische oplossingen. Een verzameling van alle relavante artikelen en video’s. De podcasts en webinars van het Karma team zijn hier ook terug te vinden.

Artikelen, video’s, podcasts en webinars

Karma Dental philosofy

Belgisch bedrijf Materialise introduceert een 3D-geprinte deuropener in de strijd tegen het coronavirus

Het Belgische bedrijf Materialise introduceert een 3D-geprinte deuropener in de strijd tegen het coronavirus. Met dit product is het mogelijk deuren met de onderarm te openen. Zo wordt direct (hand)contact met de deur voorkomen.

Meer informatie

Bekijk de tandheelkundige video’s op TandartsPraktijk | Thuis #up-to-date blijven

De redactie van TandartsPraktijk heeft meer dan 30 video’s voor u geselecteerd.

Naar de video’s

TandartsPraktijk Academy E-learning Gebitsslijtage

Heeft u tips?

Heeft u interessante tips? Mail uw bijdrage onder vermelding van ‘Tips en ideeën’ naar de redactie van TandartsPraktijk