Nieuwe strategie en nieuwe naam

Sterke samenwerking met gebruikers, dealers en universiteiten, alsmede efficiënte oplossingen voor tandartspraktijken en laboratoria. Dit zijn de kenmerken die Heraeus Kulzer tot een succesvolle onderneming hebben gemaakt.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
https://static-content.springer.com/image/art%3A10.1007%2Fs12496-017-0033-7/MediaObjects/12496_2017_33_Fig4_HTML.jpg

Deze sterke punten zijn onveranderd, nadat drieënhalf jaar geleden het Japanse Mitsui Chemicals Group de dentale divisie van Heraeus overnam. Deze acquisitie leverde nieuwe marktmogelijkheden op en genereerde nieuwe geografische en technologische samenwerking. Door de aankomende naamswijziging zal het bedrijf zich volledig afscheiden van haar vorige eigenaar en streeft Kulzer naar nieuwe groei.

Kulzer is de naam waarmee het vernieuwde bedrijf zich zal presenteren. Dit gebeurt voor het eerst tijdens de International Dental Show (IDS) in Keulen met nieuw logo en al. Mitsui Chemicals ondersteunt Kulzer volledig in haar nieuwe strategie en de uitbreiding op het gebied van producten en diensten. Uiteraard zal het bedrijf de betrouwbare partner blijven. Het doel daarbij is voor de gebruikers van de Kulzerproducten de beste oplossingen te leveren zodat zij hun patiënten optimale mondgezondheid en welzijn kunnen bieden op de meest veilige, comfortabele en kostenbesparende manier. Daarom blijft Kulzer voortdurend haar portfolio uitbreiden. In de toekomst zal het vizier worden gericht op nieuwe diensten, met de nadruk op de digitale kansen voor tandartspraktijken en laboratoria. Het bedrijf is ervan overtuigd dat hiermee gezonde groei kan worden gecreëerd.

Inl.: Heraeus Kulzer
T: 023 543 42 50
E: info@heraeus-kulzer.nl
I: www.​heraeus-kulzer.​nl

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.